Torsdag 3/3 -11

Hejsan!

Borde inte sitta här egentligen,
klockan är mycket och som vanligt har jag jätte mycket att göra på kvällen. Den här veckan har jag inte kommit i säng förens vid 23.20-23.30. Det har känts! Sliten, skakis, trött. Haha ja idag gick det t.o.m så långt att jag tog en 'paus' på jobbet, lite pinsamt kanske men jag gick faktiskt in på toa och blundade i 2-3 minuter. Dock anar jag väl att sjukdom är på ingång. Det är inte mitt vanliga jag riktigt, men peppar peppar, sjuk är det sista man vill va.

Efter jobbet åkte iallafall jag och Maja till Karlstads Djursjukhus. Det blev en liten tripp:) Haha ja djursjukhus behöver ju inte alltid förknippas med nått negativt. Var där och köpte hem lite tillbehör till henne. Specialschampo, foder, tandskrapa & tuggben (offcourse). Fick nämligen rådgivning av veterinären att försöka behandla Majas klåda. Intalar mig själv att den blivit snäppet värre än vad hon alltid haft så nått är absolut värt att prova. Så detta schampo ska tydligen lindra klådan.

Maja blev som anat mest glad över benet & maten. Men jag vet att hon tackar mig om det hjälper.

Haha ja det var väl typ det jag hittade på idag, mer hinner jag som sagt inte med.

Imorn blir det iallafall en tur hem till Karlskoga. Ska bli riktigt roligt, som alltid, att komma hem till familjen ett tag. Dock saknar jag ju sambon redan nu, helgen är ju liksom det enda tillfället till att umgås på riktigt. Men det får bli fredagsmys på söndagskvällen:) Liva upp den tråkiga dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0