Tisdag 29/3 -11

Tjena!

Kom just hem ifrån en promenad till apoteket, var tvungen att köpa en handkräm eftersom mina spricker sönder. Ser ut som värsta slagfältet! Maja var såklart även med och hon är ju rolig hon. Maja älskar verkligen människor, barn som vuxna. Men vissa tål hon verkligen inte, hon stretar emot och vill inte ens se åt dens håll. Just en sån tant mötte vi idag. Hon var en sån där typisk 'rökartant', pepparkaksbrun av foundation, blonderat hår, rosa ögonskugga och med ett härligt rökmoln omkring sig;) Hon ville absolut hälsa på Maja, som snabbt gömde sig bakom mig och visst anade jag att hon knorrade till. Hehe, men det är ju egentligen inte personen i sig som hon inte tål, det är ju bara lukten. Hon reagerar exakt lika dant på människor som druckit.

Men jag håller absolut med Maja här,
usch och blä för cigaretter & alkohol.

Dagen idag har annars varit... fullt upp. Så det är obeskrivligt skönt att vara hemma. Men visst är det nån som jag saknar. Christoffer ringde när jag just kommit hem, var visst på väg till Göteborg;) Blev en impulskonsert med en kompis. För ringa till honom sen och höra vad det var för band för det la jag inte på minnet.

Nej nu ska jag ta och pussla ihop mina händer och duka fram lite gottis som C köpt hem. -Så att jag hade nått att göra. Yepp! Vi får ta och underhålla oss tussan & jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0