Lördag 5/3 -11

Åker till Karlskoga idag istället, impulsångrade mig igår och följde med på Sparzanzas releasefest på Nöjesfabriken. Vi stannade bara för att se bandet och jag tyckte endå att de var helt okej! Det är inget band som snurrar på högvarv i högtalarna (för min del), men det var endå bra drag och livemusik slår aldrig fel.

Och att bero på musik så är 'mina' grabbar i studion hela dagen idag. Blir början av den nya demon. Så det passar egentligen alldeles utmärkt för mig att åka idag.

Nej nu ska vi nog kila tösen och jag. Provade förresten det nya schampot på henne igår. Tycker att det var riktigt bra! Pälsen/huden blir sammetslen och torkar blixtsnabbt. Minuset är dock att schampot måste sitta i, i minst 10 minuter. Haha, ja Maja skakade som ett litet asplöv när vi klockade tiden. Men passade på att massera henne så vi lyckades dryga ut den trots allt. Så nu börjar schampokuren för henne. Ska tvättas 2 gånger i veckan i 2-3 veckor, för att sedan trappa ned till 1 gång varannan vecka och sen vid behov. Hoppas verkligen att det hjälper!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0