Dag 6: Tema "grön"



Trodde att jag hade bestämt bild för dagen, en nytagen bild på mina fina vårblommor i köksfönstret. Men så kollade jag runt i mina gamla bilder och hittade den här! Valet blev rätt så självklart.

Detta är en sen sommarkväll vid stallet i Granbergsdal, skulle gissa att jag sitter och väntar på pappa;) Du har stallet till vänster om dig och hagarna till höger, rakt fram har du Bengans ägor enda fram till elstoplarna, sen kommer travbanan och därefter den djupa skogen som gömmer en lantgård med kossor och kalvar.

Detta är en av de få bilder som kan få mig att rysa. Allt är så otroligt vackert och det är verkligen en utav mina älsklingsplatser på jorden.

Det är så här jag föreställer min vy utanför mitt drömhus. Öppna ytor, ängar, skog, djur runt knuten och röda stugor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0