Söndag 26/6 -11

Sitter just nu insvept i min morgonrock och händerna är alldeles stela. Nej det är inte istiden som har drabbat mig. Kom just hem ifrån svärföräldrarna och ett svalkande dopp i poolen. Det var riktigt gött men eftersom vi inte hann med att torka ordentligt innan vi skulle åka så var det faktiskt riktigt gött att krypa in i morgonrocken när man väl kommit hem:)

Annars har helgen varit sjukt bra. I fredags var det som sagt midsommar och vi åkte inte hem med vår lilla grå förens vid halv fyra på natten. Kändes helt sjukt att gå och lägga sig när solen tittade fram! Underbar dag var det iallafall. Mycket god mat och alltid lika trevligt sällskap:)

Och igår, ja då blev det inte mycket gjort. Många timmar bestod av sömn och framåt eftermiddan åkte jag iväg på en körlektion. (Ja jag måste nog gå på den körskolan som har öppet mest av alla) Nöjd med det så begav jag mig hemåt. Och eftersom C skulle ut på festligheter så satte jag mig framför tv:n och tittade på Grease. Kändes skitkonstigt att se den utan mamma, det är liksom en självklarhet att se den med henne. Lite sorgset och ensamt men filmen var lika bra som alltid, ja det vill säga tills jag åter låg och snarkade i soffan;)

Och idag var vi som sagt hos C's föräldrar, det är väl det som har hunnits med. Så får vi se vad herrn är sugen på att göra sen efter att han repat. Föreslog att ta en cykeltur till Max och äta. Men, det får våra kurrande magar avgöra när tiden är dags;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0