Söndag 10/4 -11

Sitter redan och har grus i ögonen, det blev som sagt en tidig morgon idag. Eller tja.. snarare för få timmars sömn;) Men det var det värt för det var riktigt roligt på husdjursmässan. Det var rätt så fritt så jag kunde lungt ta några varv bland borden samt se alla uppträdanden. Mycket att se och man fick verkligen hålla koll på fötterna för det var djur mest överallt. Minigrisar, alpackor, ponnysar, hundar, kaniner & katter:)

Maja fick sig iallafall ett nytt koppel & halsband,
själv unnade jag mig en väggalmanacka ifrån Djurskyddet. Fin fina kattor får nu pryda kylskåpetsdörren;)

Lite senare fick vi besök här hemma, pappa, max, mattias och cecilia tittade förbi. Blev lite kaffe, muffins och en lååång promenad runt hela Mariebergsskogen. Haha, så nu är Maja och jag regält trötta. Så visst är det rätt gött att det endast väntas soffhäng resten av kvällen.

Så ska dra mig vidare och sätta mig framför 'Fenomen' på kanal 5. Och nu ville han visst att man skulle hämta en påse potatis. Well, vet inte vad jag ska tro om detta med skyndade mig snabbt att ta fram potatisen (ligger i denna stund på soffan brevid en trött hund). Haha, kanske funkar bättre än förra veckan då man skulle lägga en sked på tv:n. Ingen hände förutom att man kände sig dum och mycket lurad:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0