Onsdag 20/4 -11

Hejsan vänner!

Har haft en riktigt bra dag idag! På jobbet bjöds vi på 'påskmat' dvs smörgåstårta men en plastkyckling nedtryckt i mitten. Och när jag kom hem så åkte Christoffer, hans bror & jag på en cykeltur till Sandgrunden. Vi satt där ett bra tag, solade och snackade med lite folk. Bättre än så kan en eftermiddag faktsiskt inte spenderas. Och ja nu, hehe, C är iväg till repan och jag växlar mellan att titta på Sveriges Mästerkock och ... tvättmaskinen. Kan inte förstå hur mycket tvätt det blir på en ynka vecka. Hade jag väl aldrig trott när jag bodde hemma:P

Annars är det väääldigt skönt att det är långledigt från och med imorn eftermiddag. Faktiskt helt otroligt skönt!

Har dock en hel del att göra, känns det som just nu.

På fredag ska jag göra.. ehm. Nej då var det visst inget.
På lördag ser det ut som att det blir en heldag med påskfirande ute hos C's förälldrar.
Söndag, inget.
Måndag, ja då ska jag till katterna på morgonen. Annars, nada.

Haha ja det var ju inte så värst mycket, sen är det ju såklart en massa småfix så som att städa akvariet, städa badrummet, skura golvet. Ehe hallå stopp där? Små saker egentligen, vårt akvarium är så grymt äckligt just nu. Sniglar, sniglar, gammal mat, mera sniglar. Nej nu har jag faktiskt gjort det offentligt att jag ska göra det, så nu får jag banne mej hålla mina ord.

Urk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0