Onsdag 13/4 -11


En trött hund för fem minuter sedan.

Hehe ja inte är vi så värst piggare idag. Både Maja och jag har gäspat om varandra hela dagen;) Det är att tur att hon har sin lilla kartong under skrivbordet för där ligger hon mest hela tiden. Men visst är vi pigga ibland, på lunchrasten gick vi ut till gräsmattan och sprang & busade några varv. Skitfort gick det!!!

Efter jobbet lämnade jag av Maja här hemma och cyklade bort för att möta A-M på stan. Tog en fika och gick runt i lite affärer. Till mig blev det ett linne och ett par nya solglajjer, och till Maja blev det en klosax och två tuggben. Skulle ha köpt fiskolja till henne men djuraffären i stan är urusel, det är inte mycket som de har och har de väl nått så kostar det skjortan. Får se om jag hittar det någon annanstans.

Fan haha, det känns verkligen som att det är fredag imorgon. För en minut sedan var jag helt övertygad om att det var torsdag idag. Surt sa räven! Men så är det nästan varje vecka. Känner mig alltid så lurad på torsdagar;D

Nej nu ska jag ta och gå ut med tösen och ta kvällen. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0