Måndag 11/4 -11

Har några minuter på mig innan jag måste cykla iväg till städjobbet, är bara hemma en stund och tar en paus, lämnar Maja & äter nått.

Och idag har det verkligen varit en typisk måndag. Svårt att gå upp ur sängen, segt, segt, gäsp och segt. Haha och Maja håller nog med mig. Fick bära upp henne ur sängen imorse och när jag tog på mig skorna så tittade hon in mot husse som låg och sov så sött. Syndes verkligen att hon längtade tillbaka till den varma sängen igen. 



Tog ett kort när hon låg på mitt arbetsbord på eftermiddan.
Hon kisade ut mot solen och nickade till flera gånger. Så trööött;) Men ändå kan hon inte slappna av och sova, OM det skulle gå förbi någon...

Men vi tar nya tag imorgon, det är snaart helg igen. Och snaaart om endast ett par dagar (typ 14) så är det långledigt. Det ser vi fram emot! Påsk, godis, sol och sovmorgon!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0