30/12 -10

Hej hej!

Här har ni en sliten tjej... Har just fått i mig en stor lunch efter att ha vimmlat runt utomhus ett tag. Idag är det nog råare väder än i det djupaste England. Skrev som sagt slutprovet idag på kursen, ja det vill säga när jag väl hittat dit;) De hade gett mig feeel adress till lokalen. Haha, så vid 09.45 stod det en förvirrad Mikaela utanför Hyresbostäders kontor på Lammberget. Hm, ja vad tusan gör man? (Jaaa jag vet att man ska ha en Iphone) Ringde 180 100 och fick ett nummer som ingen svarade på och en ny adress som ingen visste vägen till. Efter 45 minuter fick jag hjälp av en snubbe på Bygg Max som kollade upp adressen. Vilket var precis bakom deras lokal.

Hehe så ja visst ordnade det sig tillslut. Hann med båda proven med råge trots den kyliga promenaden på 45 minuter. Den muntliga delen kändes kanon! Skriftliga? Ja det återstår att se, måste erkänna att det blev en hel del gissningar då vissa saker var sprillans nya för min hjärna. Känns iallafall skönt att nu ha lite humm om hur provet går till. Så att jag vet vad det handlar om om jag får skriva igen. Och nu är det ju rätt gött att veta vart man ska gå också;)

Summa summarum är det väldigt skönt att vara hemma, Maja blev så glad så att hon 'grinade' när jag kom hem.

Och att bero på Maja så ska hon få sig en dusch, så att hon glänser lite extra på nyår och allt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0