Torsdag

Hej!

Det var ett tag sen nu bloggen och alla mina vänner där ute i cyberspace.
Har jobbat på som vanligt med mina bröllopskort och nästa vecka blir det bara tre-dagars, så det blir att knata till utbildningen måndag & fredag. Hm, vad var det? 2 månader sen jag var där? Har ju t.o.m glömt bort vad alla heter! Vet inte om af föreställde sig detta scenariot när de planerade kursen, hur ska man nånsin kunna hoppa in efter en sån lång tid.

Meeeen, det är deras problem;)

Har annars haft det bra, som vanligt, sen senast.
Har blivit lite turer till Kil i veckan för att titta & sen hämta hem en ny soffa till lägenheten. En röd, dreeetstor hörnsoffa med schäslong ♥ Både sambon, hunden och jag blev jättenöjda med schabraket. Sen har vi inte gjort nått speciellt. Åker till Karlskoga på lördag och hälsar på pappa & bror, och är det någon som jag saknar så att jag får ont i magen så är det Max! Vill bara busa av mig med honom, bygga en koja i skogen, kolla på roliga klipp på datorn, skrämma mamma sena helgkvällar och att dansa. Haha ja Max och jag har en egen dans, men den vågar jag bara dansa med honom eftersom han är lika knäpp som jag;)

Min gulliga lilla lillebror, syster saknar dig!

Nej nu ska jag ta ut mitt lilla troll här hemma, vi ska ut i skogen en sväng innan solen går ner. Men ha det så bra och njut av den sista arbetsdagen innan helgen imorn;)

OCH IMORN HAR P3 ROCKTEMA, dvs inge Håkan Hellström & skrål i mina öron.

-Glad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0