Torsdag 26/8 -10

Blää! Har ingen energi idag, inte just nu. Kom just hem ifrån både Bergvik & IKEA och det tär verkligen på krafterna. Speciellt när man skjuter fram lunchen. Men nu är jag hemma och jag, men mest Maja, kunde väl inte vara gladare.

Det följde iallafall hem en present till sambon, ett par nya gardiner (var inte alls som jag tänkt mig, men men), 2 ramar, servetter & diskborstar. Tyckte inte att jag hittade nått, vilket jag iof alltid tycker när jag irrar runt i affärer.

Eller nej förresten, när det gäller IKEA är det inte hela sanningen. Jag hittar saker mest överallt. En massa snygga inredningsdetaljer, hyllor, lampor, mattor. Men eftersom vi så desperat vill flytta är det inge kul att inreda den här lägenheten. Det känns helt enkelt totalt onödigt!

Påminner mig om tiden innan jag flyttade hemifrån. Packade aldrig upp det jag köpte, eftersom jag ville/skulle flytta. Lika så här, just nu. Har en tavelhylla som jag köpte för ca 3 månader sen, orörd, taklampor är inte ikopplade & tavlor har inte satts upp eftersom vi 'snart' ska flytta. Och kan knappt bärga mig tills det där 'snart' omvandlas till 'nu'. Ett hem där vi förhoppningsvis kan bo i flera år.

Mmmm, längtar:)


Nya ramar som inte ska upp än på några månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0