Torsdag

Hejsan

Hihi satt just och kollade på 'Halv åtta hos mig'
, -verkligen mitt nya favorit program! Blev nästan själv rörd till tårar när Bengt vann idag. Just nu ligger detta på topp, sen 'Vad blir det för mat' med Per Morberg och som trea  'Solsidan' som visas på fredagskvällarna:) Älskar karaktären Mikaela i den serien, även känd ifrån Mia & Klara;)

Har annars vart på jobbet idag, jepp, jag har hittat mig ett extra jobb som jag verkligen stormtrivs med. Blev så glad när han ringde i går och frågade om jag kunde komma. Ingen mer utbildning nu på två veckor då jag kommer jobba heltid för att sedan jobba vid behov. Det är verkligen ett pysseljobb men det är så jag trivs.

Så är lite trött nu må jag säga och funderar skarp på att köpa ett par stödstrumpor eller nått. Allt blod hamnar snabbt till fötterna då man får stå upp i åtta timmar. Eller så är det bara en vane sak:)

Men nu ska jag ta o ägna en stund åt hemmet, blommorna ser ledsna ut:(
Disken med. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0