Tisdag 31/8 -10

Hejsan!

Det var ett tag sen men nu kan jag väl äntligen kalla mig frisk, har bara lite rethosta bort i mellanåt.

Idag var vi iallafall iväg och fixade ett nytt pass till mig och jäklar va smidigt det gick, bra att nått förbättras med tiden;) Så om ca 5 dar kan vi ge oss ut utanför Sveriges gränser. Men vart & när det blir har vi inte bestämt, vill bara ha möjligheten att kunna om vi nu skulle hitta en bra resa. Ja till Grekland te.x eller varför inte ta en helg till England? Eller helst Irland då. Ett land som både sambon och jag vill till.

Skulle vilka uppleva den där engelska idyllen, lite Eidensfield, ja om ni sett den serien. Haha, ja det var det jag såg på eftermiddagarna efter skolan, tider det.

Men iallafall.

Med gröna slätter inramade av en gammal stenmur, den där råa & friska luften, fiskegubbar med långt skägg och grå allväderströja. Och sen måste man ju besöka alla pubbar, bara för att. Haha, ja skillnaden imellan England och Sverige är ju inte sådär megastor, men vill endå ha varit där. Bara för att:)

Och å andra sidan skulle ju en vecka i soliga Grekland inte sitta fel det heller;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0