Tisdag 19/10 -10



Haha, ja varför har män bröstvårtor? Det var bland annat den genialiska boken som jag hittade på bibblan idag. Tycker att man aldrig ska sluta fundera på just varför, så förhoppningsvis finner jag lite svar i boken. 3 filmer hängde även med så att jag har lite att göra nu när sambon jobbar kväll mest varje dag. Vi får se om dom är bra för själv har jag ingen aning.

Annars har det varit en helt vanlig tisdag, och jag vet inte om det bara är jag som har fått för mig, men brukar inte tisdagar vara allmänt tråkiga? På måndan har man ju nydligen börjat veckan och att längta efter helgen känns rätt gnälligt, så man nöjer sig. Och på onsdan är det ju lill-lördag, på torsdan håller man ut för att det är fredag dagen efter och ja, fredag, lördag & söndag behöver jag knappast skriva nått om. Så det är som sagt var bara tisdan som är booring.

Så då kan man behöva sig ett par filmer och en rolig bok;)

Fast egentligen, idag är det väl ingen vilken tisdag som helst. Utan idag har sambon & jag varit tillsammans i 3 år & 9 månader! Det är big det;) Innebär att vi kunde ha haft en 3-årig unge nu. Haha, ja jag vet. Jag har alldeles för mycket tid övers till att tänka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0