Söndag

Ska börja med att gratta min lilla farmor! Hela 75 år och fortfarande hel, hihi:) Hoppas iallafall att ni hade en toppen dag så hoppas jag att vi träffs snart, (vet ju att du läser detta).

Hade iallafall en supermysig med killarna igår, ja man kan väl kalla sin pappa för kille? Gubbe?;) Blev jättegod mat och en trevlig kväll framför melodifestivalen. Även bus med lillebror, hihi vi har verkligen samma humor vi två. Så skönt att träffa dom igen!

Och melodifestivalen då, hm, ja vad ska man tycka, säga. Kul att Anna Bergendal gick vidare till globen, det förtjänade hon stort med tanke på hur bra hon är. Undrar vart hon har hållt hus efter Idol, ja innan detta. Med tanke på sin ålder så skolan kanske... Men överlag var allt lamt, tyvärr.

Men jag blir gärna överraskad av att Sverige drar hem hela fadderullan.

Och att bero på att Sverige, antagligen inte vinner, så ska jag åter ge mig ner till soffan. USA - Canada i hockey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0