Söndag 20/6 -10

Hejsan:)

Håller på och städar för fullt här hemma, men jag förstår inte varför det alltid slutar med att jag sitter här? Jaja, lite duktig har jag varit, har tvättat fönsterna i tv-rummet, diskat, dammsugit och rensat blommor. Så, inte helt slapp iallafall;)

Ska straxt cykla bort till centrum
o lämna en hyrfilm samt baka här hemma. Tänkte ta med lite fika tills imorn då vi tar en spontantur till Liseberg:D Är sååå glad, blir alltid som ett litet barn när jag vet att vi ska dit!

Pappa & Max kommer hit ikväl
l och sover över, så åker vi till Götlaborg imornbitti. C har ännu inte bestämt sig om han ska med, men det hoppas jag verkligen! Även om jag har full förståelse för att inte alla är lika karusellgalna som jag. Jag älskar fart!!! & g-krafter, haha ja jag blir helt till mig. Som ett barn.

Men nu ska jag passa på att rulla iväg medans solen fortfarande skiner.

So long friends!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0