Onsdag 26/5

Är så fruktansvärt trött i kroppen, blev cykeltur fram och tillbaka till jobbet samt en arbetsdag med endast 15 min rast. Hihi så det kanske inte är så konstigt att man är lite mör;) Men nu efter en varm & lång dusch känner jag hur energin fylls på! Får se om vi hinner med att storhandla idag också vilket vi hade tänkt, annars ser jag fram emot en kväll i soffan. Och imorn blir det trodligtvis en ännu tidigare dag så jag får se till att fylla på med krafter. Meeen sen är det fredag & helgledigt:) Vilket innebär 2 heldagar i stallet hos Tryggve-pojken ♥

Måste även göra iordning Majas "paket", svängde förbi djuraffärn på vägen hem idag och handlade hem lite gott. Väldigt lägligt att ha en djuraffär exakt på den väg man åker för att komma till jobbet;)

Men nu ska jag sitta och vänta på pojkvännen
som är iväg o repar en sväng. Har knappt sett honom idag, saknar honom:(

-Jag älskar dig så mycket min lille snutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0