Onsdag

Usch vilket segt väder, fuktigt i luften och backen är lerig. Men vi pallrade oss ut på en långis iallafall hunden och jag, rätt så skönt att sträcka på benen efter en dag på jobbet. Så nu är vi båda rätt så mosiga i kroppen, blir en soffsittar-kväll skulle ja tro. Efter alla städbestyr som hör ett hem till.

Nej fy, idag rinner det verkligen inte på i skrivkanalerna. Kan bero på att jag inte ätit middag än, ja för mig har kl 18.00 blivit alldeles för sent. Har blivit så van vid att äta med sambon direkt efter jobbet. Tur att han är snäll och lagar mat åt mig iallafall, fast än han inte är hemma.

(Står en go tallrik i kylen och väntar på mig:)

En nedrans tur att jag har dig min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0