Nedrans massa bilder som tog lång tid att ladda upp





Långhårig pudding med matrester i skägget




Någon ville sälja ett foto av sin katt, lite tragiskt endå men mycket kul:P



Ronja var på G, som alltid


Gullig häst i hagen utanför loppiset


Granbergsdals hytta

Gubbe som charmade damer med rullande höfter


Ronja kör 'jag försöker vara modern så därför väljer jag rosa och läder-looken'


Pudding kör hellre naturellt på hjässan



Ja en massa bilder blev det efter en spontantripp till kga, måste ju hämta hem min lilla pudding:) Ville även hälsa på familjen då pappa & brollan numera sitter i ett flyg påväg till Cypern.

Lördan tillbringades hemma hos pappsen med grillning och snarkandes framför en film. Dvs Shutter Island, orkade verkligen inte engagera mig för att förstå, den var långtråkig och udda.

På söndan åkte mamma, mormor, jag och hundarna på en roadtrip till Kedjeåsen för att gå på marknad, trodde vi. Men vilket visade sig vara ett loppis med lätträknade bord. Men roligt kan man ha för det! Åkte sedan vidare till Granbergsdals hytta där det var 'hytt-dagarna', lite hantverk, loppis, fika & uppträdande med Elvis-covers;)

Avslutade dagen med en fika på mormor & morfars altan. Babblade och provade hattar, på hundarna. Haha ja mormor har en 'grej' för hundprylar, nya tillskottet var en läderkeps. Urk! Maja fick även äran att ärva ett rosa halsband med vita nitar på. Hon skämms men säger ingenting för att hon är så snäll;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0