Mys-onsdag 7/7 -10

Hade en kvart till godo i morse innan jag skulle cykla iväg så jag satte mig framför barnkanalen där de visade Alfons Åberg. Han skulle börja första klass i skolan och var supernervös, men sen kom de fram till att den mest nervösa var fröken. Hihi, jag älskade Alfons när jag var liten och det är en figur som jag vill föra vidare till mina barn.

Man ska sitta och mysa i pyjamas på morgonen, insvepta i en filt och kolla på Alfons Åberg.

Det är mys i högsta grad:)

Men nu ska jag fortsätta att plugga, (bara 2 dagar kvar), så att jag kan åka hem till min duktiga Maja som är ensam hemma idag. Sen får vi se vad vi hittar på, pratade om att ev åka båt och äta ute med ett par vänner. Låter som en härlig eftermiddag i mina öron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0