Måndag 23/8 -10



Ja idag är det äntligen shortsväder! För även om det fortfarande blåser kallt så är det soligt:) Förståss bara en fis i rymden om man jämför med hur pappa & lillebror har det, 36+. Men idag ska dom jäklarna hem;)

Ja jag är avundsjuk, nått fruktansvärt! Det är egentligen inte värmen jag saknar med att vara utomlands, det är där emot att se ett nytt land, uppleva en annan kultur och ja, uppleva. Sist jag flög i det blå var när vi åkte till Paris, 2005 el 2006? Före det var det till Turkiet.

Och har tyvärr inte en sambo som är speciellt resgalen, men jag ska allt få med honom någon gång;) För visst måste man på utlandssemester med sin pojkvän? Ha det så där galet romantiskt och leva gott, snorkla i det kristallblåa vattnet och hyra en bil upp till bergen med en full picknick-korg.

Men en så länge nöjer jag mig med Sveriges medelmåtliga 20+ väder:) Det är super det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0