Grattis alla coola morsor:)

Sitter och väntar på att min lilla mamma ska vakna, men snark, snark låter det;) Har haft det görmysigt i helgen och massa bilder lovas så fort som jag kommer hem igen! Och idag är det iallafall planerat att åka ner till mormor & morfar för lunch & träffa kusinen, sen åker jag iväg till stallet för att krama Tryggve hej då för den här gången.

Men känslan att vara tillbaka i stallet var obeskrivlig, fick ett sånt lugn i kroppen. Det var så härligt att det såg ut som vanligt, hagarna, hästarna, stallet. Det enda som hade förändrats var jag, ridbyxorna var för små... Haha så länge sen var det väl inte som jag slutade!?

Och grusvägen ifrån stallet till Tryggves hage har väl aldrig kännts längre. För så fort som han märkte att jag kom, såg jag hur han tog i och gjorde ett glädjehopp med den tjocka gubbkroppen;) Sen kom han galopperandes emot mig i hagen och väntade otåligt vid grinden.

Sen om det var för att det var just jag som kom, det vette tusan. Men mitt lilla hjärta värmde det iallafall:)

Så vi tog oss en tur i skogen, hade inga som helst krav på honom utan jag njöt bara av att få sitta i sadeln igen. Och kände mig inte alls ringrostig, att sitta där var det mest naturligaste jag kunde göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0