Fredag 26/11 -10

Pju, har just fredagsstädat hela lägenheten. Men gött är det när det är klart:) Annars ska jag strax göra iordning mig för att ta en liten promenad med Maja innan sambon kommer hem ifrån jobbet. Det blir nog en promenad i skogen som vanligt, för det är nått som jag kommer sakna när vi flyttar in till stan. Att ha skogen runt knuten. Men å andra sidan har jag bara några minuters promenad till Mariebergskogen sen på det nya stället. Klappa på grisarna, hästarna och kossorna:) Och så har vi ju Majas favoritställe där, gnagarhuset;) Ser fram emot flera flera promenader där borta!

I helgen ser det åtminstone nu, blankt ut,
vi får se vad vi hittar på, packa kanske?

Nej, nu ska jag ta och göra iordning mig innan hunden skäller ut mig!

Ha en bra helg!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0