Bibblan har uppgraderats



Var faktiskt iväg till bibblan idag
, i lilla Skoghall. Fixade ett lånekort och skrev ut två exemplar av mitt CV som jag sen skänkte bort till två olika mataffärer i närheten. Hittade även en 'avbrytar-bok' till Harry P, Martina Haag's Hemma hos Martina. Har hört massa bra om hennes böcker och av den biten jag läst igenom kan jag bara hålla med!

Lånade även med två filmer, Twilight & Benjamin Button. Skit bra det där, max 4 filmer/tillfälle som lånas i 4 dagar helt avgiftsfritt. Super om man har tråkigt en vardagskväll. Hade iallafall inte sett Twilight, hihi folk skyggade verkligen tillbaka när man sa att man inte sett den. Så C och ja slog på den nu på eftermiddan, helt underbar ju! Massa romans & kärlek:) Den gillade vi och nu återstår väl bara att leta fram tvåan.

Så ett tips till alla, besök era bibliotek.
De är så underskattade och det är riktigt trevligt att gå omkring där bland alla böcker. Såg även att de lånade ut tv-spel (kanske är olika ifrån stad till stad) men det är ju ett hett tips till alla med spelsugna barn. Eller till en själv:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0