100 dagar kvar

Idag är det exakt 100 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum:)

Dagarna går bara snabbare och snabbare. 

För tillfället tar jag en liten paus med Lova som sover vila. Idag ska vi som vanligt till barnrytmiken och efter det blir det snabbt hem för lite lunch för att sen bege oss ut i regnet igen till mvc. Ska bli så mysigt att få höra det lilla hjärtat som tickar på där inne, försöker glömma bort att det även ska tas blodprover idag. Det är inte min kopp med te direkt, trots att jag vid det här laget är rätt van vid nålar. Innan graviditeten med Lova höll jag nästan på att svimma vid åsynen av en nål eller blod. Nu är det bara obehagligt vid själva sticket. 

Dagens planer iaf. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0