Som taget från en sommardag

Idag sken solen in genom sovrumsfönstret när L vaknade och således väckte mig. Kände mig pigg enda tills jag såg att klockan var 05.20. Som i ett trollslag förvandlades jag till mammazombie. Lova hade lite svårt att somna kvällen innan så själv somnade jag inte förrän kl 01.00.

Men thank you lord (Lova;) somnade hon igen efter två timmar igen då pappsen åkt till jobbet.

De där små sovstunderna är guld!

Pigga och glada drog vi sen upp persiennerna på nytt och gav oss ut till vårt nya hak, lekparken. Flera barn var där och Lova släppte de inte med blicken, så impad, de kunde ju både gå, springa och prata!! Mariebergskogen blev det sen. Rutinerade som vi ju nu är tog vi djurhagarna i ett nafs och satte oss sen i lekparken på en filt. Sååå roligt med alla människor tyckte Lova, för smockat var det, ungar, hundar och grillar i alla vinklar. Kul att hon är lättunderhållen åtminstone utomhus;)

Hihi och en ny liten sak är att hon börjat vinka. Men vinkar någon tillbaka fnissar hon och gömmer ansiktet. Piiinsamt;P Så jag såg lite i ögonvrån att hon försiktigt höjde handen varje gång ett barn sprang förbi vår plats. Så söt så jag dör! Ingen hann tyvärr se henne i farten. Lille ärtan som bara ville hälsa på alla barnen.

Ja hon gör att mitt hjärta smälter varje dag. Ett litet suddigummi som suddar ut alla minne om sömnlösa nätter.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0