En dag som kommer glömmas bort

Vilken konstig dag det varit idag. Grått, snöigt och kallt! Lova var lite extra trött idag och somnade halv 2 och vaknade strax efter kl 4. Innan det sov hon även 40 min på förmiddagen. Skönt och mysigt men det blev inte mycket gjort denna dag då jag låg bredvid henne hela tiden<3

Och samtidigt som vi snart bockar av denna icke innehållsrika dag så kan de också behövas. Lugn och ro.

Imorn ska vi på babyrytmiken igen och jag hoppas även på att vår biljett dimper ned i brevlådan. Här om dagen vann vi en fribiljett till barnmässan här i Karlstad. En bildtävling var det och Lova bidrog till vinsten. Vi ska dit på fredag och jag ser verkligen fram mot en mysig dag tillsammans med lilla familjen. Småshopping, god mat, föreläsningar och jippon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0