Sunny saturday

Solen går ned bort om grannhuset och en trött flicka ligger i min famn. Vi hann inte mer än in genom dörren innan hon somnade, så påsar, kläder och skor ligger kvar i en snygg hög på hallgolvet. Lova och jag åkte till IKEA en stund medan pappa C är med bandet. Idag blev det bl.a två vägghyllor som vi ska ha i badrummet och ännu mer galgar till Lovas garderob, ja hon har kläder i mängder hon. Det blev även en liten lunch och stötte på C's kusin med familj som gjorde sällskap:)

Ikväll bänkar vi oss framför mellon (gah ja det ordet stör jag mig på egentligen men ack så bekvämt att säga). Hoppas verkligen att Robin Stjernberg vinner då han, enligt mig är den enda som är nått att ha. Ralf från Mustach, visst! Men då endast för att det är just han, låten är ju hur mjäkig som helst.

Imorn kör vi en vanlig söndag här hemma. Jag ska sticka iväg och jobba lite och garanterat blir det lite lapande av sol. Underbart att våren verkligen är på gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0