4/6 -13

Gosi var så trött nu på kvällen. Hon satt i mitt knä på golvet när det obligatoriskt var Jake och piraterna på tv:n. Hon drog på smilbanden när Jake sa hej och hå, sedan såg jag hur ögonen föll ihop.

Vågar knappt yttra mig högt om det men just nu är Lova inne i en period då hon somnar lätt(are). Det är så skönt och hon sover mycket bättre inomhus under dagen, ja natten också då;)

Och tjoho! Idag har vi inte längre en tandlös dotter:D Haha ja det är nästan så att vi får fira! Att hon skulle bli över 10 månader innan tanden sprack igenom. Den trodde vi inte när hon var fyra månader och vi var så säkra på att en tand var på g, haha.

Och napp har hon börjat med också. Ja vad hände där? Efter ett uppehåll på si så där 8 månader har hon nu kommit på att den är så god! Ja hon blir t.o.m ledsen om man tar bort den. Det känns nästan lite för sent att hon ska börja med napp men samtidigt är det ju en sån bra tröst att ta till. Så jag antar att hon får fortsätta ha den, med måtta.

Annars har det blivit mkt strandhäng för mig och Lova. Hon tycker att det är så roligt att krypa runt i gräset och framför allt dra upp det. En premiärjordgubbe har det även blivit, väldans gott tyckte vi båda.

Sommar, sommar, sommar! Tänk att den är här igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0