24 bast

Ja men ännu befinner jag mig närmare 20 än 30;) Och jag säger som alla andra födelsedagar. Äh, 24 är väl inget, men 25! DET känns gammalt!

Har haft en väldigt fin dag tillsammans med stora familjen. Marängtårta med sommarbär hade vi komponerat och jag blev bortskämd med fina presenter. Hihi den mest unika presenten är nog ändå farfars, en tavla med målat porträtt av mig (i profil, haha ja den satt fint). Satt "modell" för ja, 6-7 år sedan. Och för nått år sedan blev han klar och nu fick jag den:) Han är så snäll farfarsgubben.


Kommentarer
Postat av: erika

Grattis i efterskott:) hehe en annan är 25 nu :)

2013-06-14 @ 10:15:04
URL: http://www.minimini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0