Rutinultraljud 20/8 -13

Vår lilla mini som ligger och sträcker på sig och smackar med munnen <3
 
 
Allt var så bra med bebisen i magen, alla delar på plats och ett sånt fint hjärta. Mini var hyffsat lugn där inne, sträckte på sig och la händerna framför ansiktet. Men några sparkar bjöds det på och sköterskan kunde känna av dom med dopplern, vilket var mycket ovanligt att känna så här tidigt i graviditeten enligt henne. Haha! Det är starka barn vi gör tydligen, fulla av kraft och liv.
 
Huvud, mage och lårbenet mättes och med de siffrorna kom de fram till att bf är den 19/1 2014, min och Christoffers årsdag:) Med detta datum vet jag ju även äntligen exakt i vilken vecka jag är gravid och förvånadsvärt nog stämmer det med min tidigare gissning. Fortsätter att byta vecka på söndagar.
 
Och tillskillnad från med Lova valde vi att inte ta reda på könet. Så, så spännande!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0