Ett godkväll från mini o mej

Tittar in och säger hej! Idag har Lova och jag spenderat dagen i Mariebergskogen (börjar inte alls bli uttjatat:P) På förmiddan körde vi lekparken och efter vilan blev det stranden en kortis innan mamman smälte bort. Uppskattar verkligen inte värmen lika mycket som gravid.

Igår fick förresten C känna bebisen för första gången :D Alltid lika underbart att dela med sig av den häftiga känslan<3 Trodde inte alls att han skulle kunna känna något så här tidigt. Men mini ligger nog lika ytligt som L gjorde.

Haha kom och tänka på hur jag i slutet skymde magen lite när vi var bland obekanta människor. Hela magen gick i vågor och man såg verkligen tydligt när hon sparkade, trots kläder. Aliensmagen:P

Och ikväll känner jag mig stor. Höh, tji fick jag som trodde att all svullnad försvunnit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0