Mina-bästa-vänner-lista

Namn: Lova, Lovis, gumman, pärlan, snygging, gosis
 
Ålder: Fem veckor och två dagar
 
Favoritmat: Mjölk, den söta och feta varianten
 
Favoritmusik: (Den alldeles för korta)-Plingplonglåten i gosedjursräven (speldosa),
 
Lova snackar allvar med räven på skötbordet<3
 
Då mår jag gött: När jag bara kan klunka i mig mjölken och när jag får sitta framför my beloved tavla
 
Då blir jag aparg: När mjölken slutat rinna som niagarafallen och jag måste jobba fram den. OMG! - Visar tydligt min ilska genom att ge mjölkpåsen en dansk skalle. När jag måste ligga på rygg/mage, allt annat än att någon bär mig
 
Talang: Att skapa megajumboblöjor, världsbäst på att balansera ett stycket huvud på ett par axlar
 
Nyupptäckt talang: Prickskytt med bakdel
 
Framtidsyrke: Trodligtvis upptäcksresare eller olympisk mästare i skytte
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0