Lova 2 månader

Tänk att det bara var två månader sen du kom till oss, känns ju som att du alltid varit med. Vid den här tiden minns jag att vi väntade på den berömda frukostbrickan, det var proppfullt på förlossningen och alla sköterskor var upptagna. Men vad gjorde det, vi hade ju redan fått vår skatt och hade bara ögonen på dig. Så liten och fin, som en docka.

 
Denna månad har jag lärt mig detta:
 
- Håller upp huvudet bra och är starkare i kroppen
 
Detta gillar jag:
 
- När det kommer besök.
- Stora tavlan som är i mamma och pappas rum.
- Att hänga i bärselen
 
Detta är inge roligt:
 
- Att ligga ned på golvet.
- Och i vagnen..
- Blir ledsen när kläderna ska av
- Och allra mest när det ska badas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0