5/9 -12

Så, nu har lilla trollet hoppat i pyjamasen och sover nog för natten, eller ja till nästa matning rättare sagt. Men hon var nog riiktigt trött. Sist hon sov en längre stund, dvs över en timme var vid kl 14. Så antagligen får vi en lugn natt:)

Idag gick iallafall mamman & pappan och klippte sig. Jag behövde verkligen göra något med mitt barr. Det var långt, tungt och risigt. Sen hjälper det ju inte att jag tappar hår som en hund just nu. Men det är bara att acceptera efter en graviditet.

Kortare blev det iallafall, och ja uppklippt och urtunnat. Skönt men ovant, har nog gått in frisyren om nån vecka.

Senare på eftermiddan fick vi besök av trygghansa, fixade försäkring och Lova och Christoffer. Bra bra!

Och imorn blir dagens första punkt att åka och skriva på faderskapspapper. Så att Lova även har sin pappa på papper:) tänkte även gå förbi bvc på vägen hem. Vi ska dit igen först om två veckor så jag tänkte kila in och låna vågen. Kontrollfreaket vill ju veta att hon går upp som hon ska, ja alltså Lova inte jag;)

Denna gång satsar jag på 3720 gr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0