3/9 -12

Ja det är en kladdig natt vi lämnar bakom oss;) Lova tömmer sig som bäst på natten och ger mig alltid en trevlig överraskning. Lyckligtvis hör nattens surprice till det ovanliga.

Nu när jag ändå skriver om L (som om jag nånsin skriver om nått annat), så måste jag skryta lite. Hon är så duktig! För bara några dagar sen har hon börjat hålla huvudet uppe själv. När hon får sitta på rumpen och vi stödjer upp ryggen så håller hon huvudet spikrakt. Man känner hur hon parerar fram och tillbaka för att det inte ska tippa.

Hon ser så stor och stolt ut när hon lyckas:)

Och idag har vi faktiskt inga planer. C jobbar och jag har redan hunnit med alla husbestyr. Kanske blir det en promenad med vagnen lite senare, det är bara så synd att L inte gillar det mer. Ligga ned liksom? Nepp. Och nåde mig om jag råkar stanna med vagnen eller går in i en affär;) Fick hon bestämma skulle hon nog sitta fastklistrad mot min ena arm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0