18/9 -12

Så här utvilad har jag inte varit sen natten innan vattnet gick. Lova hade en väldigt kinkig och gnällig dag igår, det var inte mycket som var bra då. Hon sov max en timma sammanlagt under hela dagen. Men vid kl 17 slocknade både hon och jag i sängen, sov i fyra timmar och efter lite mat somnade hon i min famn i soffan. (Vi såg filmen Bridesmaids, jäääklar vilken rolig film, skrattade så att tårarna rann!) Natten blev sen väldigt lugn, klart att hon var trött lilla pärlan.
 
Just nu ligger hon även och slumrar här bredvid.
 
Idag ska vi till bvc igen, det måste nästan vara tre veckor sedan nu. Och jättesvårt att gissa hur mycket hon väger, men kanske 4500 gr? Lång har hon minsann blivit, det syns verkligen, speciellt på kläderna. Vi börjar få lägga undan plagg efter plagg och jag har börjat köpa storlek 62 i kläder. Visst får man vika upp dom men hon drunknar absolut inte. Lite bitterljuvt att hon växer så snabbt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0