Pust!

Ja pust!

Nu sover hon ääntligen lilla grynet. Hon har varit lite kinkig hela dagen. När vi var till BVC tidigare idag så var det väldigt besvärligt att väga och mäta sig. Haha och när Lovas sköterska frågade henne om hon kunde prata drog hon på en ramsa med både skratt, prat och klagosång. Bäst jag visar allt jag kan tänkte Lovan;)

Nej men nu är det utan tvekan en tand som är på g. Ja redan.. Oftast kommer den första runt 7 månader men allt som oftast mellan 3 månader till 1 år. Och Lova blir ju 4 månader nästa vecka.

Känner något mycket litet och vasst i underkäken. Troligtvis dröjer det innan den har spruckit igenom helt men jag håller alla mina tummar på att det mot all förmodan går fort.

Hon blir så frustrerad när det gör ont. Att bita på våra händer, och sin egna hjälper för en stund men sen blir hon ledsen igen och drar tungan över tandköttet. Köpte en bithand men den gillades inte alls. Ulkar bara.

Hoppas att det känns bättre imorgon. Stackars lilla hjärtat<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0