Lova 4 månader

Ja Lova är nu inne i en känslofas. Hon blir lätt ledsen och otröstbar. Tycker att det är jobbigt att träffa nya människor, eller egentligen alla förutom Christoffer och mig. Men det är bara att försöka trösta så gott man kan, en dag ska det ju gå över och vi slipper be folk att backa tre steg i Lovas närhet;)
 

Denna månad har jag lärt mig detta:
 
- Jag har fått träffa hunden Maja och hon är ju hur rolig som helst när hon springer emot mig. Då skrattar jag högt.
 
- Jag kan greppa tag om lättare saker, så som papper som de har att torka min mun med.
 
- Jag kan hur enkelt som helst rulla över till sidan. Ibland lyckas jag även med att rulla över från mage till rygg.
 
Detta gillar jag:
 
- Att hoppa i mamma och pappas knä.
- Att bäras runt i bärselen, mysigt!
- När mamma och pappa pratar och sjunger till mig.
 
Detta är inge roligt:
 
- Att åka bil.
- Att ligga ned.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0