Första snön 8/11 -12

Idag kom den första snön till Karlstad, iaf vad jag sett. Maja, Lova och jag gick ut en runda. Och lilla Maja som förlorat all sin päls för klippmaskinen fick ha på sig sin polotröja, att ligga i korgen under vagnen är även populärt när det är blött ute;) Ja hon har inte direkt någon överskottsenergi den hunden.

Lovas första kontakt med snö blev under sömn;) Men nästa år lär hon uppskatta det mycket mer. Eller ja, kaanske hinner vi testa en babypulka innan våren kommer. Lär hon sig bara att sitta själv så:) Mysigt att dra runt henne lite.

Men nu börjar jag verkligen längta till julafton. Första julen med Lova och första julen i nya lägenheten:) eller det jag ser fram emot mest är alla förberedelser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0