Dagens i bilder

Supernice väder, solen sken över Karlstad hela dagen. Tog med mig mina brudar ut och gick runt spåret vid mariebergskogen.

Men nu är jag så trött så trött. Ibland tar det lite längre tid att lägga loppan för kvällen och ikväll var en sån kväll. Men nu sover hon så sött! Och de två senaste nätterna har Lovas jag-måste-äta-varannan-timme-även-på-natten-period lugnats ned. Vi har även fått sova till kl 7, DET är sovmorgon det:D Men peppar peppar!

Dock hänger inte min kropp med i svängarna, hey what!? Ska det inte ätas, det har ju gått MER än 2 timmar sen sist? Aaah herreguuud! Men kassarna under ögonen tackar och bugar för varenda extra minut sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0