1/11 -12

Yes han tog den! Killen som kollade på lägenheten igår hade tackat ja, superbra verkligen. Åkte iväg och köpte lite flyttkartonger och min superduktiga C satte sig och gjorde rent spisen, så att vi slipper slita så i den sista flyttstädningen. Och det är så skönt att det inte är så långt kvar, hade varit jobbigt att behöva vänta tre månader som i vanliga fall. Imorn måste vi även ned och beställa tapeter till Lovas rum plus badkaret så att det är ordnat i tid.

Annars har hela familjen varit så trötta idag. Lova har kommit in i en fas då hon sover väldigt dåligt och äter mycket. Dock tror jag att hon tog igen natten genom att hon under dagen har sovit dryga 4 & 1/2 timme och hon sover även nu.

Har läst lite smått och som jag förstått det så är det inte allt för ovanligt vid 3-månaders åldern, en växtspurt och mycket nytt till utvecklingen.

Jo, fick ju hem mina varor ifrån vistaprint idag. En fotoalmanacka med massa bilder på ja inte helt oväntat, Lova. Plus julkort med foto på, ja Lova:) Hehe känns lite old school med julkort men jag tycker att det är lite mysigt, och framför allt roligt att få.

Nej nu ska jag ta och slötitta på tv:n, C är hos kompisar och pärlan sover som sagt. Väldigt tyst här hemma. Skönt en stund;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0