7/3 -12

Pust! Äntlligen hemma ifrån stan, var dit och fixade födelsedagspresent till C's farfar som fyller idag. Så dit blir det även att åka lite senare. Men nu ska jag bara se till att vila. Har en huvudvärk som långsamt tar knäcken på mig. Har haft lättare/molande värk i snart en vecka. Antagligen är det någon slags förkylning men bad min BM att ringa upp för säkerhetskull. Inga roligt om det nu är värdena som är dåliga.

Lilla skrutt verkar iaf må bra. Livlig som attan:) Nu börjar h*n ta i så hårt att det börjar synas utanpå magen. Någon annan än jag skulle säkert inte se det då det bara syns yttepyttelite. Men rätt fränt!

Satt lite tidigare idag och skrev en lista med massa namnförslag. C & jag försöker brainstorma varje kväll innan vi går och lägger oss, så en liten lista har det allt vuxit till sig. Sen ska man ju bara komma överens;)
Frågade personen som faktiskt ska bära namnet vilket den gillade bäst. Fick dock ingen klarhet då jag fick en fin liten kick vid varje namnförslag. Nåväl, vi får klura vidare;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0