28/3 -12

Har haft en sån härlig dag!

Kom just hem ifrån jobbet och energin börjar sakta dala, men vad gör väl det? C & jag har båda varit lediga under dagen och det uppskattade jag mycket, mycket. Bara vi! Blev en nyttig lunch på donken och efter det hyrde vi hem en film. Perfekt när vårregnet föll ned. Idag blev det den senaste filmen av Twilight och ja den var bra. Inte så mycket action till sambons förtret men destu mer romantik;) Dock blev det en del hålla-handen-för-ögonen-situationer för mig, när Bella skulle få föda och det var blod överallt. Ja det var magstarkt för en gravid kvinna som mig;)

Så nu är det väl bara att snällt vänta på den sista delen av sista filmen. Och inte för att jag är ett Twilight-fan, men man känner sig lite plikttrogen att se den sista när man sett alla andra;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0