23/3 -12



Ikväll är det bara lilla grodan och jag här hemma. C är på firmafest om man kan kalla det så:) Men här underhålls det så gott som det går med middag, chips och popcorn. Mmmm! Och det drogs just en riktig chick-flick. Finding neverland. Har hört massa gott om den filmen i flera år, ja säkert sen jag gick på högstadiet. Och nu, nu har jag äntligen sett den. Och heeelt i min smak:) Så vacker på alla tänkbara sätt. Så glad att jag nu äntligen sett den!

Och nu väntar vi in big brother. Hm ja att jag fortfarande kollar... Allt gnäll, bråk och barnsligheter börjar verkligen nå sin gräns. Men sen finns ju även de tilfällen som man bara älskar. Ja det är ett knepigt förhållande till den där storebrorn.

(Imorn byter vi till sommardäck, tjoho!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0