Nytt in



Ja nu är vagnen så gott som klar för sin framtida passagerare. Ska bara tvätta alla lakan, filtar och örngott. Känns riktigt skönt att ha alla saker hemma. Det enda jag väntar på nu är mobilen till spjälsängen, beställd från lekmer.se. Blöjor & tvättlappar behöver vi såklart köpa, men det känns som att det kan vänta liiite till:)

Och nu längtar jag som en tok tills vi kan montera ihop spjälsängen och bädda:) Vårat enda hinder är i princip att vi måste få bort våra fiskar. (Yes låt mig förklara) Får vi bort dom får vi bort akvariet, får vi bort det kan vi flytta hyllorna den står på, kan vi flytta dom kan vi flytta dit sovrumsgarderoberna som just nu står på det ställe där sängen ska stå. Pust! Haha a'la dominoeffekt;) Så tyvärr fiskar. Nu hänger det på att nån vill ha er!



Ny soffa har det även blivit här i dagarna. Och helt plötsligt kan man vattna blommorna och öppna fönstret utan att bestiga soffan och balansera på kuddarna;) Visst är det liite ovant att ha det så trångt i soffan, men destu mer plats på golvet.



Och så gick det med mitt shoppingförbud på kläder. Lindex reade ut hela sitt gamla sortiment, även Kappahl. Det fanns så mycket fint att jag nästan blir stirrig. Kändes som att varenda plagg ropade efter mig. Detta var iaf vad som hängde med. Pyjamasen med djuren och de blommiga byxorna är i en större storlek (62), så lite duktig var jag ju. Framtidsförhållning. (Måste ju även visa vad pappa C hade köpt idag, (bild kommer), de tuffaste hängselbyxor som gjorts i ministorlek, han har bra smak min fästman;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0