8/7 -12

 
Gillar dagar som denna!
 
Även fast jag verkligen försöker att njuta av varenda dag så gillar jag de dagar som susar förbi. Iallafall just nu:) Frågar man mig om två månader igen så får man garanterat ett annat svar, -stoppa tiden, allt går för fort!!!
 
Imorgonbitti väntas det ett besök till barnmorskan igen och den här gången ska jag ta alla blodprover själv. Ja inte själv som att jag ska sticka och mosa runt med nålen på mig själv, Christoffer min tappra blod-provs-stöd-kamrat jobbar. Men är hur säker som helst på att det kommer att gå kanoners! Har planerat in en belöning efteråt, glaaasss! Ja trots det att klockan bara kommer att vara strax efter halv 10 på morgonen;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0