19/7 -12

Har du inte skrivit någonting? Hm;) ja med lite bakläxa av C är det nog dags att uppdatera lite. Fylla ut lite mellan varje veckoinlägg om graviditeten;)

 

Idag har det ju faktiskt varit en riktigt najsig dag. Mamma och mormor kom på besök och vi har nog flängt runt tillsammans hela dagen. Ikea, bergvik och hööks hanns med. Samt en liten fika här hemma på sofflocket.

 

Fick ett jättefint bäddsett och lite kläder till pärlan:) 5 st bäddsett har vi nu totalt och jag är störtkär i vart enda ett. Längtar så tills vi får bädda om med ett nytt i den lilla sängen:P tänk om man kunde känna så om sin egna säng?

 

Tillbaka.

 

Yes, superkul att träffa tanterna igen. Och nu saknar jag min gamla familj mer än någonsin. Tycker alltid att det är lika jobbigt när de ska åka hem. Och min lilla Maja följde även med till kga, vilket gjorde det extra smärtsamt. Där får hon iallafall vara tills bebis har kommit. Sen hoppas jag att hon vill följa med på ett besök hit. Åh min lilla hund vad jag saknar dig redan:)!!

 

Ytterst overklig tanke egentligen, att nästa gång jag ser maja så kommer vår bebis vara här hemma. Overkligt som sagt:)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0