27/2 -12

Hejsan!

Sitter här i min morgonrock och.. ja nu tittade jag ut genom fönstret. SNÖ:( Det snöar visst massor, jag som hade hoppats på en tidig vår efter förra veckans plusgradersmaraton. Nåväl, vad göra!?

Helgen som vi nu lämnat bakom oss var riktigt toppen. I lördags tillbringade vi förmiddan i klädbutiker och de första små kläderna till pyret inhandlades. 2 bodys, 2 par byxor och 2 små tunna mössor. Både C och jag har klämt på dom många gånger när vi gått förbi byrån. Tänk att den lilla lilla bebisen i magen ska bli så stor att den fyller ut kläderna. Fortfarande lite svårt att förstå:)

På eftermiddan samma dag åkte vi till ett par kompisar som bjöd på tacos. Vilket man aaaldrig tackar nej till. Blev en riktigt trevlig kväll med massa skratt och babbel.

Och igår bjöds dagen på jobb och en eftermiddagsbio med en annan kompis. Big Miracle blev det. För mig var den filmen helt ny, hade aldrig hört talas om den. Och ja, den var helt ok! Lite så okej som en film oftast är när den aldrig visas på reklam eller pratas om. Dock hade den en väldigt fin handling!

Men nej, nu vaknade lilla pyret och signalerar tydligt med fötter och händer att det vankas frukost. Bäst att lyda;)

Tjolong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0